nedjelja, lipnja 29, 2008

Neodoljive princeze za Miliczu….



Osjećaji iste vrste uvijek se drže zajedno.
Kao ptice u jatu ili pčele u roju.
Čim je prisutan jedan, navale i ostali iz iste vrste.
Zato, pomisli na ono što voliš.
Onog.
Onu.
Svejedno.
Gdje je jedna misao ljubavi, ubrzo će doletjeti mnoge druge…
Milicze,draga moja,
predivna si.. Ostani uvijek takva..Draga i mila…

Tijesto:

2,5 dcl vode
15 dag biljne masti
malo soli
malo šećera
2 jogurt čaše brašna
4 jaja

-U posudu uliti vodu ,dodati joj sol,šećer i biljnu mast
Vodu zagrijavati dok se biljna mast ne otopi i dok ne počne kuhati
Skinuti posudu sa vatre i dodati joj brašno čvrsto miješajući…
Kada je brašno glatko umiješano posudu vratiti na vatru i neprestano miješati dok se smjesa ne počne odvajati od stjenke posude
Smjesi dodavati jedno po jedno jaje uz dugo miješanje svakoga
Kada odignete žlicu,tijesto koje ostane na njoj moralo bi biti glatko i elastično
Ako je tijesto previše tvrdo dodajte još jedno jaje
Vrećicu za ukrašavanje napuniti tijestom i na lim koji smo predhodno obložili pek papirom,istiskujemo male uštipke
Razmak između uštipaka treba biti oko 2-3 cm
Peći oko 30 minuta u prethodno zagrijanoj pećnici na 180°C
Ne otvarati vrata pećnice za vrijeme pečenja
Uštipke ohladiti i razrezati

Krema:
2 jaja
6 velikih žlica šećera
3 vrećice vanil šećera
5 velikih žlica brašna
1/2 l mlijeka
malo ribane limunove korice
1 vrećica bijele želatine
2 velike žlice ruma
2 dcl vrhnja za šlag

-Čitava jaja miješati sa šećerom,vanil šećerom i brašnom
U smjesu dodajemo hladno mlijeko i koricu limuna
Kuhamo uz stalno miješanje dok krema ne bude gusta
Kuhanoj kremi dodajemo rum i prethodno pripremljenu želatinu

Filanje prethodno ohlađenih i razrezanih uštipaka:
Ohlađene i razrezane uštipke najprije filovati kremom
Zatim filovati čvrsto umućenim šlagom
Na kraju stavljati kapice koje smo prethodno odrezali sa uštipka
Od tijesta možemo osim uštipaka oblikovati eklere
A mogu se raditi i labudovi koji su zahtjevniji
Dobar tek!!!
*************************************
Neodoljive princeze za neodoljivu Miliczu koja me je očarala svojom dobrotom..
Radila sam ih sa velikom ljubavlju i uvijek kada pravim ove princezice Milicza je u mojim mislima..
Još nekoliko sličica:
Pusice...

2 komentara:

Milicza kaže...

Milicza je u sa tobom i uz tebe..draga prijateljice neću te napustiti.Moja dobrota kažeš...a ti je isijavaš preko ekrana da se samo smješkam kad te se sjetim...
BTW.Odi vidi Superkemijine recepte...

Arianna kaže...

Hvala ti draga moja Milicze...
Sada mi srce lupa 100/h...
Prekrasna Lindina torta za mene...
Ma vi ste me razmazile...
Postat ću plačlivkica zbog ovako divnih poklona....
Puse draga...I veliko hvala...
Priđi samo malo bliže ekranu..Još malo bliže da te jako zagrlim...